رادیاتور دکورال،دکوراتیو

اهمیت بالای سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ساختمان و محدود بودن تنوع این سیستم ها، همواره چالش بزرگی برای معماران و طراحان دکوراسیون داخلی می باشد. در این راستا گروه صنعتی آترین موفق شده است نوعی از رادیاتور را به بازار عرضه نماید که به عنوان رادیاتورهای دکورال یا دکوراتیو نام گرفته است.
مهم ترین ویژگی این رادیاتورها، طراحی و فرم خاص آنها مطابق با هر سبک وسلیقه ای و حتی امکان تولید به صورت طرح سفارشی می باشد. دیگر ویژگی این رادیاتورها امکان تولید به صورت برقی و یا استفاده از آب گرم می باشد. نوع برقی این سیستم ها با صرف انرژی کم، گرمایشی بسیار مطلوب را تولید می نماید و این امکان را بوجود می آورد که در ساختمان هایی که لوله کشی تاسیساتی وجود ندارد بتوان از این رادیاتور ها استفاده نمود.
بنابر این بدون نیاز به تمهیدات خاصی می توان علاوه بر زیبایی بی نظیر این رادیاتورها که جزئی از دکوراسیون داخلی خواهد بود از گرمایشی مطلوب نیز بهره برد. نوع آبی این رادیاتورها، همانند رادیاتورهای معمولی دارای یک مجرا برای رفت و یک مجرا برای برگشت آب می باشد و با بهره گیری از انرژی آب گرم شده توسط پکیج و یا موتور خانه، گرم می شوند. سطح گسترده بالای این رادیاتورها و نوع آلومینیوم خاصی که در این رادیاتورها مورد استفاده قرار می گیرد، ظرفیت حرارتی آنها را به شدت بالابرده و گرمایشی غیر قابل تصور را تولید می نمایند.

رادیاتور دکوراتیو Flora

رادیاتور دکوراتیو Rosita

رادیاتور دکوراتیو Proma

رادیاتور دکوراتیو Diana